Najnowsze wiadomości

5 października 2022 23:39

Strony to grosze, a książki to dolary! Czy szukasz możliwości w Photo Publishing?



Napisany przez Joela Basę, Kierownika ds. e-Marketingu w Xerox Corporation Lipiec to dla mnie bardzo pracowity miesiąc! Festiwale w Rochester, NY są w pełnym rozkwicie, prawie w każdy weekend odbywają się grille, a ponadto większość mojej rodziny i bliskich przyjaciół obchodzi w tym miesiącu urodziny i rocznice. Na prawie wszystkie te wydarzenia, jestem zajęta noszeniem mojego aparatu fotograficznego, aby uchwycić wiele letnich wspomnień. (Spójrzcie na widok z mojego hamaka!) Zawsze słyszymy powiedzenie: "Zdjęcie jest warte tysiąca słów", ale to naprawdę jest takie prawdziwe. Zdjęcia utrwalają wspomnienia, które są ponadczasowe, a koszt ich wykonania jest niewielki. Konwersja tych uchwyconych wspomnień do produktów fotograficznych została przyspieszona ze względu na technologię i tworzenie spersonalizowanych wersji tych produktów fotograficznych jest łatwiejsze niż kiedykolwiek. Spersonalizowany towar fotograficzny jest przemyślanym i emocjonalnym prezentem, który w wielu przypadkach zajmuje miejsce droższych prezentów. Ostatnia analiza InfoTrends mówi nam, że wydatki konsumentów na fotoksiążki podwoiły się z 69 dolarów do 133 dolarów od 2006 do 2008 roku. Jednak rynek konsumencki nie jest jedynym obszarem wzrostu. Istnieją ogromne możliwości w zastosowaniach fotograficznych typu Business to Business: nieruchomości, edukacja, podróże/hospitality. Jak już słyszałem, "Strony to grosze, a książki to dolary!". Czy Twoja firma odkrywa możliwości związane z fotografią? Odpowiedz na ankietę poniżej. [poll id="4″] Chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach publikowania zdjęć? Weź udział w dochodowym webinarze Picture Me dzisiaj o 12:00 ET. http://xrx.sm/BXN