Jakość fotoobrazów
18 sty 2019 - Fotoobrazy - baza wiedzy
3 grudnia 2024 0:12
Direct mail to jedna z najstarszych i najskuteczniejszych form marketingu, a obecnie jest bardziej efektywna niż kiedykolwiek wcześniej. Pomyśl o tym - kiedyś otrzymywaliśmy stosy i stosy poczty. Obecnie istnieje tak wiele opłacalnych mechanizmów marketingu cyfrowego - takich jak poczta elektroniczna, media społecznościowe, reklamy w wyszukiwarkach i wiadomości SMS - że wiele marek pozostawiło pocztę bezpośrednią w tyle.
To pozostawia ogromną szansę dla inteligentnych marketerów, aby wykorzystać direct mail do dotarcia do swoich klientów - z dużo mniejszą konkurencją o miejsce w skrzynce pocztowej. Co więcej, można połączyć direct mail z cyfrowymi technikami marketingowymi, aby uzyskać niewiarygodne efekty. Ale najpierw przeanalizujmy ten kanał.
Direct mail to forma marketingu, która polega na wysyłaniu materiałów reklamowych za pośrednictwem poczty. Ważne jest, aby zrozumieć, że są to materiały, o które odbiorca nie prosił bezpośrednio i zazwyczaj zawierają ofertę lub wezwanie do działania.
Istnieją dwa rodzaje korespondencji bezpośredniej. Pierwszy to samodzielna reklama pocztowa, co oznacza, że Twoja firma jest jedyną reklamą na przesyłce. Drugi nazywa się shared mail, ponieważ przestrzeń na jednym kawałku poczty jest dzielona przez wiele firm.
Podstawowym minusem wyboru samodzielnej poczty jest to, że jest ona droższa niż poczta współdzielona.
Główne wady wspólnej poczty są takie, że nie jesteś w stanie kierować do konkretnej grupy odbiorców, masz mniej opcji formatowania i nie jesteś w stanie zapewnić spersonalizowanych reklam.
Koncepcja marketingu bezpośredniego może wydawać się przestarzała, ale przy odpowiednim zastosowaniu nadal jest skutecznym narzędziem marketingowym. Oto rzeczy, które możesz zrobić z direct mail, aby wprowadzić go do nowoczesnego świata marketingu.
Budowanie świadomości marki polega na konsekwentnym docieraniu z nią do grupy docelowej. Marki powinny być łatwo rozpoznawalne. Z tego powodu warto upewnić się, że paleta kolorów, którą wybierzesz dla swoich maili, jest spójna z kolorami Twojej marki. Wykorzystaj swoje logo oraz wszelkie inne wzory i desenie, które konsumenci kojarzą z Twoją firmą. Ważne jest również, aby upewnić się, że Twoja marka jest często obecna wśród konsumentów. Może to być tydzień, dwa tygodnie lub miesiąc. Możesz przetestować różne częstotliwości, aby zobaczyć, która daje najwyższy zwrot z inwestycji.
Marketing bezpośredni jest świetnym sposobem na generowanie leadów. Listy mogą prowadzić Twoją grupę docelową do Twojej strony internetowej, która może następnie dostarczyć formularz informacyjny do wypełnienia w zamian za zachętę, taką jak zniżki lub dostęp do pomocnego newslettera. Zachęty, których użyjesz, będą zależały od tego, co skłoni Twoją grupę docelową do podjęcia działań i będą się różniły w zależności od firmy.
Konsumenci reagują na personalizację. To już nie jest opcja, ale wymóg, aby pozostać konkurencyjnym w swojej branży. Możesz użyć spersonalizowanych adresów URL (PURLS) i drukowania zmiennych danych, aby śledzić aktywność online i wysyłać spersonalizowane mailingi w oparciu o poprzednie zachowanie online i zebrane dane.
Direct mail może zwiększyć skuteczność marketingu cyfrowego poprzez zachęcenie docelowych odbiorców do odwiedzenia strony internetowej lub strony w mediach społecznościowych i podjęcia działań. Dzięki direct mail marketingowi możesz zwiększyć ruch na swojej stronie i sprzedaż online.
Jeśli Twoja firma nie wdrożyła strategii marketingu bezpośredniego, to traci ogromną szansę marketingową. Jest to kluczowy element marketingowej układanki, który można połączyć z cyfrowymi działaniami marketingowymi i zwielokrotnić wyniki. Skontaktuj się z firmą Ironmark już dziś i wykorzystaj w pełni swoją strategię marketingową!
© Copyright efotoobraz.pl 2019. All Rights Reserved.