Jakość fotoobrazów
18 sty 2019 - Fotoobrazy - baza wiedzy
14 lutego 2025 12:47
Cóż, rok 2020 okazał się mniej niż imponujący, delikatnie mówiąc! Każdy, z kim rozmawialiśmy, doświadczył bezprecedensowych zwrotów akcji w swoim biznesie - przede wszystkim niepewności gospodarczej.
Pandemia COVID-19 była destrukcyjna w sposób, który zmusił firmy do ponownego przemyślenia i opracowania strategii, jak najlepiej połączyć się z konsumentami, ponieważ zachowania konsumentów drastycznie zmieniły się od czasu uderzenia pandemii. Firmy nie mogą polegać na tych samych zasobach i narzędziach, z których korzystały wcześniej. Pomimo spustoszeń, jakie sieje COVID-19, marki mają wyjątkową okazję do wykorzystania wyzwań związanych z COVID-19 i osiągnięcia nie tylko krótkoterminowej poprawy, ale również długoterminowego wzrostu. Duży nacisk należy położyć na wzmocnienie marketingu cyfrowego, aby odbudować cyfrowe marki i odzyskać siły podczas COVID-19.
Wiele firm zauważyło spadek w czasie pandemii COVID-19, ale zwróciło się do SEO, aby pozycjonować się na sukces. Korzystanie z Internetu jest na najwyższym poziomie, ale nacisk kładziony jest na wysoce istotne branże, takie jak zdrowie i wiadomości, co powoduje spadek ruchu na nieistotnych stronach biznesowych. Oznacza to, że SEO wygląda inaczej w zależności od branży. Szczególnie małe firmy kładą większy nacisk na kwalifikowany ruch i długoterminowe zyski, wykorzystując spójną produkcję, aby wyprzedzić konkurencję i informować klientów.
Kiedy próbujesz odzyskać równowagę po COVID, kluczowe jest skupienie się na wydajności strony internetowej i optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO). Chcesz uzyskać większą widoczność i najwyższą pozycję swojej witryny biznesowej na stronie wyników wyszukiwania. Można zastosować szereg taktyk w celu poprawy SEO, takich jak backlinki - linki przychodzące z innej strony internetowej - które dodają wiarygodności stronie internetowej poprzez sygnalizowanie wyszukiwarce, że inni ręczą za treść strony. Nie chcesz po prostu naprawiać zepsutych linków i optymalizować starych, ale również upewnić się, że są to linki wysokiej jakości, które są wiarygodne i godne zaufania. Weź również pod uwagę treść i doświadczenie użytkownika, ponieważ będą one miały znaczący wpływ na ranking SEO.
Jeden z małych biznesów, Village Rock Shop, wykorzystał czas, kiedy ludzie nie mogli robić zakupów w sklepie, aby uaktualnić swoją stronę internetową, platformę e-commerce i SEO. Dodatkowo, właściciel zaczął wdrażać media społecznościowe, a rezultatem był zwiększony ruch na stronie, telefony i prośby o informacje na temat jej sklepu, wraz z silniejszym zaangażowaniem e-commerce.
COVID-19 spowodował znaczące zmiany w zachowaniu konsumentów. Firmy zostały zmuszone do zwiększenia swoich wiadomości i działań marketingowych, a wiele z nich skupia się teraz na społeczności i łączności, ponieważ coraz więcej osób pracuje w domu. Marki są świadome zwiększonej konsumpcji cyfrowej przez konsumentów podczas pandemii i wzmacniają swoje płatne media, media społecznościowe i taktyki marketingu e-mailowego, aby pozostać widocznym i połączonym ze swoją grupą docelową.
Marketerzy muszą wykorzystać zalety płatnych mediów, mediów społecznościowych i e-mail marketingu, aby budować świadomość marki, angażować klientów, budować sentyment i oferować bardziej spersonalizowane doświadczenia konsumenckie.
Rozważ przedstawienie ankiet, które dostarczają informacji zwrotnych od klientów, filmów wideo, aby zabawić swoją grupę docelową lub pokazać influencera wykonującego demo produktu.
Dzisiaj, łączenie się w sieci ma większe znaczenie niż kiedykolwiek wcześniej. Konsumpcja mediów w domu wzrosła dramatycznie, a ostatnie dane pokazują, że pobyt w domu doprowadził do 60% wzrostu ilości treści oglądanych przez Amerykanów, co odpowiada około 12 godzinom treści medialnych dziennie.
Odzyskiwanie z COVID cyfrowo jest możliwe, jeśli wdrożysz odpowiednie strategie marketingowe, aby zwiększyć świadomość marki i zwiększyć zaangażowanie klientów. UGC świetnie nadaje się do odbudowy marki, optymalizacji wydajności strony internetowej i atrybutów SEO oraz wykorzystania płatnych mediów, mediów społecznościowych i e-mail marketingu. Przyjmij marketing cyfrowy - to może być impuls, którego potrzebujesz, aby przetrwać tę burzę COVID-19. Jeśli potrzebujesz pomocy w rozpoczęciu marketingu cyfrowego, skontaktuj się z zespołem marketingu cyfrowego Ironmark.
© Copyright efotoobraz.pl 2019. All Rights Reserved.