Najnowsze wiadomości

6 października 2022 0:03

Sposoby na cyfrowe odzyskanie danych z COVID



Cóż, rok 2020 okazał się mniej niż imponujący, delikatnie mówiąc! Każdy, z kim rozmawialiśmy, doświadczył bezprecedensowych zwrotów akcji w swoim biznesie - przede wszystkim niepewności gospodarczej.

Pandemia COVID-19 była destrukcyjna w sposób, który zmusił firmy do ponownego przemyślenia i opracowania strategii, jak najlepiej połączyć się z konsumentami, ponieważ zachowania konsumentów drastycznie zmieniły się od czasu uderzenia pandemii. Firmy nie mogą polegać na tych samych zasobach i narzędziach, z których korzystały wcześniej. Pomimo spustoszeń, jakie sieje COVID-19, marki mają wyjątkową okazję do wykorzystania wyzwań związanych z COVID-19 i osiągnięcia nie tylko krótkoterminowej poprawy, ale również długoterminowego wzrostu. Duży nacisk należy położyć na wzmocnienie marketingu cyfrowego, aby odbudować cyfrowe marki i odzyskać siły podczas COVID-19.

Odbuduj swoją markę dzięki UGC

Pandemia COVID-19 zmusiła marketerów do adaptacji w zmieniającym się klimacie biznesowym i chociaż budżety mogą być cięte, kampanie mogą być wstrzymywane, a różne komunikaty mogą być oferowane klientom, "zawsze włączona" natura marketingu cyfrowego nadal wymaga stałego przepływu treści wizualnych, nawet w czasie, gdy wymaga to większego wysiłku, aby stworzyć przy użyciu zmniejszonych zasobów. Pandemia COVID-19 zmusiła konsumentów do polegania w większym stopniu na mediach społecznościowych w celu nawiązywania kontaktów osobistych i na handlu elektronicznym w celu dokonywania zakupów, co oznacza, że wiele marek musi teraz bardziej skupić się na doświadczeniach klientów online, zajmując się bieżącymi zachowaniami konsumentów. Plany naprawcze marek mogą skorzystać z treści generowanych przez użytkowników (UGC), aby pomóc w odbudowie zaufania klientów, zapewnić dowód społeczny i wspierać społeczność.
Related Post: Dlaczego modernizacja e-commerce jest ważna

Skup się na wydajności strony internetowej i SEO

Wiele firm zauważyło spadek w czasie pandemii COVID-19, ale zwróciło się do SEO, aby pozycjonować się na sukces. Korzystanie z Internetu jest na najwyższym poziomie, ale nacisk kładziony jest na wysoce istotne branże, takie jak zdrowie i wiadomości, co powoduje spadek ruchu na nieistotnych stronach biznesowych. Oznacza to, że SEO wygląda inaczej w zależności od branży. Szczególnie małe firmy kładą większy nacisk na kwalifikowany ruch i długoterminowe zyski, wykorzystując spójną produkcję, aby wyprzedzić konkurencję i informować klientów.

Kiedy próbujesz odzyskać równowagę po COVID, kluczowe jest skupienie się na wydajności strony internetowej i optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO). Chcesz uzyskać większą widoczność i najwyższą pozycję swojej witryny biznesowej na stronie wyników wyszukiwania. Można zastosować szereg taktyk w celu poprawy SEO, takich jak backlinki - linki przychodzące z innej strony internetowej - które dodają wiarygodności stronie internetowej poprzez sygnalizowanie wyszukiwarce, że inni ręczą za treść strony. Nie chcesz po prostu naprawiać zepsutych linków i optymalizować starych, ale również upewnić się, że są to linki wysokiej jakości, które są wiarygodne i godne zaufania. Weź również pod uwagę treść i doświadczenie użytkownika, ponieważ będą one miały znaczący wpływ na ranking SEO.

Related POST: ROI na SEO

Jeden z małych biznesów, Village Rock Shop, wykorzystał czas, kiedy ludzie nie mogli robić zakupów w sklepie, aby uaktualnić swoją stronę internetową, platformę e-commerce i SEO. Dodatkowo, właściciel zaczął wdrażać media społecznościowe, a rezultatem był zwiększony ruch na stronie, telefony i prośby o informacje na temat jej sklepu, wraz z silniejszym zaangażowaniem e-commerce.

Wykorzystaj płatne media, media społecznościowe i e-mail marketing podczas COVID-19

COVID-19 spowodował znaczące zmiany w zachowaniu konsumentów. Firmy zostały zmuszone do zwiększenia swoich wiadomości i działań marketingowych, a wiele z nich skupia się teraz na społeczności i łączności, ponieważ coraz więcej osób pracuje w domu. Marki są świadome zwiększonej konsumpcji cyfrowej przez konsumentów podczas pandemii i wzmacniają swoje płatne media, media społecznościowe i taktyki marketingu e-mailowego, aby pozostać widocznym i połączonym ze swoją grupą docelową.

Marketerzy muszą wykorzystać zalety płatnych mediów, mediów społecznościowych i e-mail marketingu, aby budować świadomość marki, angażować klientów, budować sentyment i oferować bardziej spersonalizowane doświadczenia konsumenckie.

  • Email marketing: Jedno z najważniejszych narzędzi marketingowych, które Twoja strategia może wykorzystać w tych czasach, ponieważ ludzie otwierają więcej e-maili teraz niż kiedykolwiek wcześniej. Aktywność skrzynki odbiorczej jest obecnie zwiększona o 22% od stycznia 2020 roku, a z powodu pandemii ludzie spędzają więcej czasu w swoich skrzynkach odbiorczych. Badania pokazują, że wysyłanie e-maili w dni bez szczytu stworzy wyższe wskaźniki otwarcia.
  • Media społecznościowe: Ograniczenia dotyczące osób fizycznych skłaniają konsumentów do poszukiwania zwiększonej kreatywności, połączenia i rozrywki online. Firmy podwajają swoje zaangażowanie w wydarzenia, takie jak imprezy z udziałem obserwatorów czy czaty na Facebooku prowadzone przez influencerów.

Rozważ przedstawienie ankiet, które dostarczają informacji zwrotnych od klientów, filmów wideo, aby zabawić swoją grupę docelową lub pokazać influencera wykonującego demo produktu.

  • Płatne media: Na początku COVID-19 firmy wycofały swoje fundusze z wydatków na reklamę, ale obecnie obserwujemy trend wzrostowy w wydatkach na reklamę. Firmy korzystają z płatnych mediów, aby zastąpić utracone leady, ponieważ liczba wydarzeń osobistych zmniejszyła się. Wiele z nich używa płatnych mediów do aktualizacji komunikatów marki. Na przykład, jeśli jesteś istotnym biznesem, możesz użyć płatnej reklamy na Facebooku, aby przekazać kluczowe informacje, podkreślając aktualizacje dotyczące godzin pracy w swoim płatnym komunikacie medialnym.
Related POST: Dlaczego reklama teraz (podczas COVID-19) może być najlepszym czasem

Teraz jest właściwy czas na wykorzystanie marketingu cyfrowego

Dzisiaj, łączenie się w sieci ma większe znaczenie niż kiedykolwiek wcześniej. Konsumpcja mediów w domu wzrosła dramatycznie, a ostatnie dane pokazują, że pobyt w domu doprowadził do 60% wzrostu ilości treści oglądanych przez Amerykanów, co odpowiada około 12 godzinom treści medialnych dziennie.

Odzyskiwanie z COVID cyfrowo jest możliwe, jeśli wdrożysz odpowiednie strategie marketingowe, aby zwiększyć świadomość marki i zwiększyć zaangażowanie klientów. UGC świetnie nadaje się do odbudowy marki, optymalizacji wydajności strony internetowej i atrybutów SEO oraz wykorzystania płatnych mediów, mediów społecznościowych i e-mail marketingu. Przyjmij marketing cyfrowy - to może być impuls, którego potrzebujesz, aby przetrwać tę burzę COVID-19. Jeśli potrzebujesz pomocy w rozpoczęciu marketingu cyfrowego, skontaktuj się z zespołem marketingu cyfrowego Ironmark.