Jakość fotoobrazów
18 sty 2019 - Fotoobrazy - baza wiedzy
8 października 2024 11:03
W końcu zacząłeś swój blog, i to idzie świetnie! Komentarze napływają, wiele osób zapisuje się do powiadomień, a Ty masz już ułożony stały tygodniowy harmonogram publikowania postów. Ale teraz trafiłeś na przeszkodę - trudno jest nadążyć za tematami, o których już pisałeś i tymi, o których powinieneś napisać w przyszłości.
Jak możesz utrzymać swoje tematy zorganizowane? Jak upewnić się, że zespół marketingowy jest zorganizowany i że tematy się nie powtarzają? Oto idealne rozwiązanie: zbudowanie kalendarza redakcyjnego!
Kalendarz redakcyjny to wizualna reprezentacja Twoich zadań związanych z content marketingiem, która opiera się na Twojej strategii blogowania. Ułatwia on zespołowi marketingowemu śledzenie pomysłów na posty na blogu, harmonogramów blogowania i tematów, które mogą mieć wpływ na kalendarz marketingu treści.
W przeciwieństwie do kalendarza treści, kalendarz redakcyjny patrzy na duży obraz, a następnie rozbija go na tematy i zagadnienia związane z treścią. Pomyśl o nim jak o planie dla wszystkich Twoich planów dotyczących treści.
Ważne jest, aby zdać sobie sprawę, że kalendarz redakcyjny jest zazwyczaj pracą w toku. Musisz go ciągle poprawiać, aż znajdziesz system, który działa dla Ciebie. Istnieją jednak aspekty, które zawsze powinieneś brać pod uwagę podczas tworzenia takiego kalendarza.
Twój kalendarz redakcyjny powinien odzwierciedlać to, jak często planujesz publikować treści (codziennie, co tydzień, co miesiąc). Stworzenie kalendarza wokół Twojego harmonogramu publikacji ułatwia jego wizualizację i rozbicie go na podstawie osi czasu.
Ile osób będzie korzystało z kalendarza redakcyjnego? Jeśli tworzysz go dla działu marketingu, zrób burzę mózgów i współpracuj z innymi użytkownikami. Powinieneś również wprowadzić zapis, aby interesariusze mogli w czasie rzeczywistym przekazywać informacje zwrotne na jego temat.
Jeśli tworzysz więcej niż jeden rodzaj treści, musisz znaleźć wizualny sposób na ich rozróżnienie. Na przykład filmy z YouTube można oznaczyć kolorem czerwonym, posty z Facebooka - niebieskim, a posty z Instagrama - fioletowym.
Przez ile etapów przechodzi Twoja treść zanim zostanie opublikowana? Jeśli proces recenzji jest znaczący, upewnij się, że istnieje skuteczny sposób na rozróżnienie, które treści są na różnych etapach recenzji.
Wybierz format, który jest zgodny z przepływem pracy i celami organizacyjnymi Twojego zespołu. Różne formaty obejmują:
Jeśli chodzi o kalendarze redakcyjne, nie można stosować jednego, uniwersalnego podejścia. Musisz stworzyć taki, który jest specyficzny dla potrzeb Twojej organizacji.
Kalendarze redakcyjne sprawiają, że tworzenie treści jest niezwykle proste! Upewnij się, że śledzisz swój kalendarz i regularnie go aktualizujesz, aby nigdy nie zabrakło Ci treści. Chętnie pomożemy Ci stworzyć zmieniający się kalendarz redakcyjny. Skontaktuj się z nami już dziś!
© Copyright efotoobraz.pl 2019. All Rights Reserved.