Najnowsze wiadomości

A Passion for Print: Dlaczego #PrintWins; perspektywa studenta

Nowe technologie sprawiają, że franczyza jest na drodze do...

Pięć kroków do bardziej efektywnych blogów

25 stycznia 2022 17:36

Wskazówki i porady

A Passion for Print: Dlaczego #PrintWins; perspektywa studenta

Napisany przez Ashley Long Stażysta ds. komunikacji graficznej, Xerox Corporation Dorastając, nigdy nie byłam pewna, co dokładnie chcę robić w życiu. Wiedziałam, że chcę być częścią branży, w której zarówno analityczna, jak i...

Czytaj więcej

Nowe technologie sprawiają, że franczyza jest na drodze do rekordowego wzrostu

Napisany przez Derrick Doi Wiceprezes ds. segmentu druku szybkiego i franczyzowego, Xerox Corporation Kiedy w 1999 roku Ron Bradley kupił franczyzę PostNet w Asheville, N.C., opracował niekonwencjonalną strategię biznesową. Podczas gdy...

Czytaj więcej

Pięć kroków do bardziej efektywnych blogów

Napisany przez Howie Fenton Starszy konsultant ds. technologii, NAPL Napisałem ostatnio bloga zatytułowanego "Nowa filozofia blogowania", który rozpoczął kilka interesujących rozmów. Rozmowy te wywołały następujące refleksje na temat tego, jak używać blogów jako skutecznego...

3 pomijane najlepsze praktyki Web-to-Print

Co przychodzi Ci na myśl, gdy myślisz o najlepszych praktykach Web-to-print? Oto trzy mniej dyskutowane kwestie, które pomogą Ci maksymalnie wykorzystać Twoją inwestycję (lub pomogą Ci pomóc Twoim klientom maksymalnie wykorzystać ich inwestycje). 1. Kieruj funkcjonalnością poprzez...

Optymalizacja obecności w Internecie 101

Świat marketingu internetowego może być przerażającym miejscem. Niewątpliwie masz wysokie aspiracje. Chcesz piąć się w górę w rankingach wyszukiwania Google, zwiększyć widoczność swojej firmy, lepiej komunikować się z klientami i, oczywiście, zwiększyć swoje zyski.Jeśli jesteś...

Skupienie się na kliencie może wskazać drogę naprzód

Napisany przez Jeffa Jacobsona Prezes, Biznes Technologiczny Xerox Corporation Byłem na 28 targach komunikacji graficznej Graph Expo/Print z rzędu - ich nazwa zmienia się z "Graph Expo" na "Print" co cztery lata - ale tegoroczne były moimi pierwszymi jako prezesa Xerox Technology Business...

Siedem kroków do biznesowej rewolucji

Kiedy marże dostawców usług druku cierpią z powodu zbyt silnej konkurencji cenowej, zwykle następuje okres introspekcji kierownictwa. Jak dostawca usług druku może wnieść wartość, która może przywrócić zdrowe marże, jednocześnie spełniając zmieniające się potrzeby klienta?...

Nisko- i średnionakładowy kolorowy druk cyfrowy ma swój przełomowy moment na targach Graph Expo

Napisany przez Fred DeBolt Wiceprezes i dyrektor generalny linii biznesowych arkuszy ciętych, Graphic Communications Operations Xerox Corporation Czy po dwóch kolejnych "atramentowych drupach" targi Graph Expo 2014 zostaną zapamiętane jako "targi niskonakładowego i średnionakładowego...

Jak stworzyć długotrwałych klientów dzięki Multi-Touch Print

Czy iPhone 6 jest na Twojej wakacyjnej liście życzeń? Gdy zbliżają się wakacje, istnieje duża szansa, że iPhone jest na Twojej liście życzeń, a może na liście życzeń kogoś, dla kogo robisz zakupy. Po premierze najnowszego iPhone'a zawsze jest mnóstwo emocji. Dziesiątki tysięcy...

Dlaczego koncentracja na wynikach jest niezbędna do osiągnięcia sukcesu w sprzedaży cross-mediowej?

Podoba mi się mój samochód Mój samochód rozpędza się od 0 do 60 km/h w 8 sekund. Lubię ten przypływ mocy, gdy przyspieszam przy wychodzeniu z zakrętów na wiejskich drogach, gdzie mieszkam. Lubię być w stanie wyprzedzać bez walki. Nie mam jednak pojęcia, co sprawia, że mój...

Masz zmienność w swoich zadaniach drukowania? Wyrównaj je!

Napisany przez Tod Viniski, Manager, Marketing Przepływu Pracy i Rozwiązań, Xerox Czy Twoja firma jest pod presją wydajności? Nasz przemysł się zmienia. Czas trwania zleceń jest coraz krótszy, podczas gdy liczba zadań przetwarzanych każdego dnia rośnie. IT Strategies przewiduje, że do...

Czteroliterowe słowo, które jest dziś najważniejsze dla marketerów

Ponieważ coraz więcej dostawców usług poligraficznych stara się zaspokoić potrzeby swoich klientów w zakresie szerszego zakresu usług marketingowych, coraz ważniejsza staje się wiedza na temat tego, co chodzi po głowie marketerom. Zatem, jako wiceprezes ds. komunikacji marketingowej w...

Zapnijcie pasy, drukarnie: Koniec roku 2016 to będzie dzika jazda

Jeśli ostatnie kilka miesięcy będzie jakimkolwiek wskaźnikiem, to reszta 2016 roku powinna być szaloną jazdą dla branży drukarskiej. Krótkie podsumowanie wszystkiego, co wydarzyło się do tej pory: Amazon otworzył sklep stacjonarny (tak, dobrze przeczytaliście); druk został...

Potrzebujemy więcej dyskusji na temat rzeczywistości rozszerzonej

W dzisiejszych czasach zaczynamy dostrzegać coraz więcej zastosowań rozszerzonej rzeczywistości (AR). Dzieje się tak zarówno w naszym codziennym życiu, jak i w kolejce projektów dla drukarni.Gdy skanujemy kartę powitalną rodzinnego miejsca podróży, wyskakuje animowana postać, która...

Bezpieczeństwo w chmurze: Ryzyko czy korzyść?

"Muszę ci powiedzieć, że kiedy nasi klienci otrzymują opcję on-premise lub on-cloud, myślę, że jest dużo strachu, niepewności i wątpliwości, które napędzają decyzję. Dziewięćdziesiąt procent moich klientów postawi na premise." Takie komentarze wygłosił wczoraj Stephen...

Czy to była druga nagroda Must See 'Ems Award firmy Xerox za technologię atramentową?

Tak, decyzje sędziów są już znane i po raz drugi Xerox został wyróżniony nagrodą Must See 'Ems Award za produkcyjną prasę atramentową. Prasa atramentowa Xerox Rialto 900 jest najnowszym urządzeniem atramentowym Xerox, które otrzymało tę nagrodę, idąc w ślady CiPress 500 Production...

Rodzinna drukarnia odkrywa możliwości cyfrowego pakowania

Odkąd pierwsza gazeta wyszła za drzwi w 1828 roku, rodzinna firma Mid-York Press, Inc. miała na uwadze to, co będzie następne w druku komercyjnym. Z biegiem czasu, to skupienie ulegało zmianom, od gazet do szerszego zakresu wysokowartościowych zastosowań. Na początku lat 80-tych firma...

Jak 5 drukarni zaskoczyło swoich klientów i odniosło wielkie zwycięstwo

"Nie wiedziałem, że to robicie" - sześć słów, bogatych w możliwości, ale naznaczonych ironią. Jak na branżę, która umożliwiła masową komunikację, godne uwagi jest to, jak wiele drukarni nie potrafi rozpowszechnić informacji o sobie. W poszukiwaniu pracy z większymi i bardziej...

Szansa na oznakowanie, wyzwanie sprzedażowe i wartość integracji

Druk wielkoformatowy i oznakowanie jest istotną częścią marketingu mix. Marketerzy zdają sobie sprawę, że znaki biznesowe i reklamowe są niezwykle skutecznym środkiem komunikacji. Znaki pomagają ludziom znaleźć firmy, docierają do ludzi, którzy przechodzą obok zakładu i prezentują...

Wskazówki dotyczące wyboru papieru

Wpis gościnny autorstwa Elizabeth Bishop, starszego dyrektora ds. kluczowych klientów w Domtar, firmie z branży papierniczej, dostarczającej produkty papiernicze i papiery specjalne do druku komercyjnego, cyfrowego i wydawniczego. Czasami przewagę daje nie to, co mówisz, ale to, jak to...

Siedem wskazówek dla nowego przedstawiciela handlowego ds. druku

Czy miałeś proces wprowadzenia do pracy, kiedy ostatnio zaczynałeś nową pracę? Wielu sprzedawców w branży poligraficznej jest rzucanych na głęboką wodę. Oczekuje się od nich, że poradzą sobie z zadaniami bez pomocy lub z niewielką pomocą. Jeśli jesteś nowy w branży...

Technologia przełomu w dziedzinie białego, suchego atramentu firmy Xerox

Firma Xerox wprowadziła niedawno nowy biały suchy atrament do swojego flagowego modelu Xerox® iGen® 5 Press, który osiąga nowy poziom odniesienia w zakresie jasności i nieprzezroczystości - dwukrotnie wyższy niż konkurencyjne rozwiązania cyfrowe. Jest to jeden z powodów, dla których...

Jak jedna drukarnia prosperuje dzięki powtarzalnym programom marketingowym

Jak jedna drukarnia prosperuje dzięki powtarzalnym programom marketingowym Niektóre drukarnie komercyjne wahają się, czy pozycjonować się w oczach klientów jako partner marketingowy. Stanie się tego typu firmą poligraficzną wymaga więcej niż tylko słów. Jest to doświadczenie...

Mit MSP: Jak drukarnie tworzą odpowiednią ofertę

Czy może być coś bardziej nudnego niż typowa, tradycyjna sprzedaż druku?"Cześć, mam na imię Bob i reprezentuję firmę poligraficzną. Oferujemy świetną obsługę i doskonałą jakość. Nasze ceny są bardzo konkurencyjne. Zastanawiałem się, czy macie jakieś prace, które mógłbym...

Czy obecna administracja wpłynie na outsourcing druku?

Od lat mówimy, że outsourcing jest trendem w zarządzaniu, który waha się w przód i w tył jak wahadło, co jest kontrowersyjne, ponieważ większość ekspertów uważa, że outsourcing jest trendem dominującym. W tym blogu omówimy zarówno dowody anegdotyczne, jak i empiryczne oraz...

Pięć zalet marketingu treści

Istnieją sprzeczne raporty o skuteczności blogowania. Istnieją raporty, że blogowanie jest skuteczne i inne, które mówią, że jest nieskuteczne. Blogowanie jest uważane za ważne narzędzie w strategii content marketingowej. Czym jest marketing treści? Według Content Marketing Institute...

Nowa fala drukarek atramentowych dla początkujących kształtuje nową wartość druku

Dla dostawców usług poligraficznych poszukujących realnych rozwiązań produkcyjnych do obsługi dużych nakładów druku spersonalizowanego, zarówno pod względem praktycznym, jak i ekonomicznym, szafa była do tej pory pusta. Prasy offsetowe nie były w stanie zapewnić tak potrzebnej...

Zautomatyzuj druk produkcyjny dzięki prasom Xerox Versant 180 i 3100

Niezależnie od tego, jaką rolę odgrywasz w firmie poligraficznej - jesteś właścicielem, dyrektorem finansowym czy operatorem maszyny drukarskiej - wiesz, że branża poligraficzna się zmienia. Widać to na co dzień. Oczekiwania klientów. Długość nakładu. Czas realizacji. Personalizacja...

Dlaczego lepcy klienci to najlepsi klienci

Bądźcie ostrożni, jeśli kiedykolwiek będziecie musieli naprawiać jakieś zabawkiPewnego dnia naprawiałam jedną z zabawek mojej córki. Nagle zdałam sobie sprawę, że przypadkowo przykleiłam palec do jednego z kawałków! Znalazłem się w kłopotliwej sytuacji, kiedy musiałem próbować...

3 kroki do ciągłego doskonalenia procesów

W ciągu ostatnich kilku miesięcy mówiliśmy o tym, jak ważne jest korzystanie z danych, które można wykorzystać w działaniu, o jednym ze sposobów zwiększania rentowności przez wiodące firmy (State of the Union i Profitability) oraz o tym, jak zwiększyć poczucie pilności w firmie...

Przewodnik dla początkujących: Kontrola prasy

Drukowanie to zupełnie inny proces obrazowania niż proofing. W związku z tym nie zawsze możliwe jest idealne "dopasowanie" wydruku próbnego. Niestety, nie ma obiektywnego, praktycznego sposobu na określenie, jaka jest dopuszczalna różnica w stosunku do proofa, który nadal stanowi...

Przewodnik po czcionkach

Ten artykuł wyjaśnia znaczenie osadzania lub spłaszczania czcionek. Pomaga również wyjaśnić problemy, które mogą pojawić się, gdy nie jest to zrobione i daje wskazówki, jak sobie z tym poradzić. Co może się stać, jeśli nie ma czcionek? Możliwe, że podczas tworzenia dokumentu...

Work and Flop vs. Work and Turn

Dwa terminy, które powinien znać każdy doświadczony weteran druku - Work and Turn & Work oraz Flop. Dla każdego początkującego drukarza - to mogą być trudne pojęcia do owinięcia wokół głowy. Kiedy zdasz sobie sprawę, jak są one realizowane - zdasz sobie sprawę, jak szybko...

Przewodnik dotyczący rozdzielczości obrazu podczas drukowania!

Jeśli jesteś zaangażowany w tworzenie dzieła sztuki, które musi być wydrukowane, to aby pomóc Ci uzyskać lepszy rezultat, będziesz potrzebował nowego zrozumienia podstaw rozdzielczości obrazu. Nie ma się czym martwić, ponieważ często opiera się to na prostych koncepcjach. Nie jest...

Jak skonfigurować grafikę do drukowania punktowego UV i folii

Nadruki z efektami specjalnymi, takimi jak spot UV lub nadruk na folii, są często wykorzystywane do dodania elementu luksusu w celu uratowania zaproszenia na randkę, kartki z życzeniami lub wizytówki. Jeśli chcesz dodać kilka specjalnych szczegółów do swoich wydruków, musisz dostarczyć...

Gdzie warto powiesić obraz na płótnie?

Obrazy na ścianach to jednak z najstarszych form ozdabiania wnętrz. Są klasyczne, piękne i różnorodne. Niekoniecznie trzeba dziś wydawać fortunę na ręcznie malowany obraz, by też móc cieszyć się ozdobą na płótnie. Coraz więcej drukarni oferuje usługę drukowania na płótnie...

Fotoobraz - nietuzinkowy prezent, który zawsze się sprawdza

Każdy z nas ma listę prezentów, które można uznać za uniwersalne, czy też awaryjne. Prezenty takie nie są może oryginalne, można mieć jednak pewność, że sprawdzą się przy każdej okazji. Na liście tej można znaleźć choćby czekoladki, kapcie, ponadczasowe perfumy, kosmetyki...

Czym zapełnić pustą biurową ścianę?

Ciekawy wystrój pokoju nie musi być awangardowy i niecodzienny. Coraz więcej osób decyduje się na drukowanie obrazów na płótnie. Taka technika nieco obniża koszty, a efekt prezentuje się naprawdę ciekawie. Taki obraz, w zależności od treści, sprawdzi się zarówno w domu, jak i w...

Jak wybrać obraz idealnej wielkości?

Wielu osobom podobają się zdjęcia, które można umieścić na ścianie. Nic więc dziwnego, że osoby takie rzadko zastanawiają się nad tym, czy taki krok ma w ogóle sens. Jeśli coś budzi ich wątpliwości, tym czymś jest przede wszystkim rozmiar samego zdjęcia. Mogłoby się...