Jakość fotoobrazów
18 sty 2019 - Fotoobrazy - baza wiedzy
3 grudnia 2024 0:29
Spacery charytatywne i inne imprezy fundraisingowe to zabawny sposób na zbieranie pieniędzy dla organizacji non-profit i celów specjalnych. Istnieje wiele kroków do zorganizowania udanego wydarzenia, w którym ludzie będą chcieli uczestniczyć, a odpowiednie produkty i oznakowanie mogą pomóc zmaksymalizować darowizny i uczestnictwo. Musisz wydać pieniądze, aby zebrać pieniądze - więc porozmawiajmy o produktach i oznakowaniach, których potrzebujesz.
Kiedy nadchodzi czas, aby rozpocząć promocję wydarzenia charytatywnego, posiadanie oznakowania marszu pomaga zwiększyć świadomość. Oznakowanie marszu charytatywnego, ustawione przed wydarzeniem, powinno pozwolić potencjalnym uczestnikom wiedzieć, kiedy i gdzie jest wydarzenie, wraz z przyczyną. Oznakowanie marszu jest doskonałą okazją do zaprezentowania marki, czy to rozpoznawalnego logo, czy projektu lokalnego artysty. W dniu wydarzenia, oznakowanie marszu charytatywnego jest niezbędne do zorganizowania uczestników i złagodzenia wszelkich nieporozumień. Rozważ znaki informujące o tym, gdzie rozpoczyna się marsz, gdzie można zaparkować, gdzie znajdują się łazienki oraz wszelkie inne informacje, które będą pomocne dla uczestników podczas wydarzenia (takie jak miejsca do zapisywania się, miejsca do robienia zdjęć, miejsca oczekiwania itp.)
Artykuły promocyjne pomagają uczestnikom poczuć się bardziej związanymi z daną sprawą i dają wartość dodaną. Osiemdziesiąt dziewięć procent konsumentów pamięta nazwę organizacji, od której otrzymali markowy prezent, nawet dwa lata później. Uczestnicy czują się bardziej swobodnie, gdy przekazują datki na znane im wydarzenia. Produkty związane z akcją charytatywną, które uczestnicy mogą ponownie założyć lub wykorzystać (takie jak koszulki, kapelusze i torby na zakupy), zwiększają świadomość wydarzenia (i związanej z nim organizacji charytatywnej) po tygodniach, miesiącach, a nawet latach. Tego typu gadżety promocyjne dają uczestnikom dodatkowe poczucie spełnienia i pracy zespołowej. Mogą oni używać i nosić swoje produkty promocyjne po wydarzeniu i czuć się dumni ze wspierania sprawy. Kiedy więc zastanawiasz się nad swagiem na kolejne wydarzenie, zastanów się, jakie przedmioty naprawdę zapadną w pamięć Twojej publiczności. Zadaj sobie pytanie, co publiczność będzie pamiętać najbardziej i jak te przedmioty mogą pomóc Ci pozostać na szczycie świadomości.
Produkty związane z akcją charytatywną pomagają uczestnikom poczuć się lepiej w związku z ich darowizną. W zamian za darowiznę i uczestnictwo otrzymują "darmowe" koszulki, butelki na wodę itp., których mogą używać na co dzień (jednocześnie przypominając sobie o swoim wkładzie). Produkty promocyjne z limitowanej edycji, które zmieniają się co roku, mogą zachęcić powracających uczestników do zbierania pamiątek z każdego roku. Zmieniające się co roku wzory produktów promocyjnych zachęcają uczestników do powrotu, aby nie przegapili najnowszych wzorów - niektóre marsze charytatywne wykorzystują lokalnych artystów do projektowania koszulek, aby każdy rok był czymś, na co można czekać z niecierpliwością. Udostępnianie tych produktów w mediach społecznościowych pomaga również zwiększyć widoczność marki.
Decydując się na wybór produktów promocyjnych, należy zastanowić się nad tym, co jest "pod marką", z czego uczestnicy będą najprawdopodobniej korzystać. Czy uczestnicy otrzymają swoje produkty promocyjne przed czy po wydarzeniu? Większość marszów odbywa się na świeżym powietrzu, więc produkty takie jak markowe kapelusze, filtry przeciwsłoneczne, butelki z wodą i okulary przeciwsłoneczne są zwykle ulubionymi produktami klientów. Markowe towary powinny być funkcjonalne i trwałe, aby zmaksymalizować ekspozycję. W jednym z badań 26 procent konsumentów stwierdziło, że przechowuje wysokiej klasy produkty promocyjne przez ponad pięć lat.
Oznaczenia Walkathon i produkty promocyjne charity walk są ważną częścią planowania i organizowania wydarzeń, na które ludzie będą czekać z niecierpliwością. Markowe towary na imprezy charytatywne pomagają uczestnikom czuć się zaangażowanymi. Celem jest stworzenie przedmiotów kolekcjonerskich, które ludzie będą chcieli nosić i zdobywać za każdym razem, gdy wezmą udział w imprezie. Kiedy uczestnicy noszą i używają swoich produktów, tworzy to świadomość zarówno wokół wydarzenia, jak i organizacji charytatywnej. Aby uzyskać pomoc w zakresie produkcji artykułów promocyjnych i oznakowania imprez na następne duże wydarzenie charytatywne, należy skontaktować się z ekspertami z firmy Ironmark. Zawsze chętnie pomagamy w dobrej sprawie.
© Copyright efotoobraz.pl 2019. All Rights Reserved.