Najnowsze wiadomości

5 października 2022 23:50

Rodzinna drukarnia odkrywa możliwości cyfrowego pakowania



Odkąd pierwsza gazeta wyszła za drzwi w 1828 roku, rodzinna firma Mid-York Press, Inc. miała na uwadze to, co będzie następne w druku komercyjnym. Z biegiem czasu, to skupienie ulegało zmianom, od gazet do szerszego zakresu wysokowartościowych zastosowań. Na początku lat 80-tych firma dodała do swojego repertuaru opakowania. Następnie w 2009 roku, w obliczu recesji gospodarczej i napływających próśb o krótsze serie, szybsze terminy realizacji i większe możliwości dostosowania do potrzeb klienta, Mid-York Press podjęło decyzję o wyróżnieniu swojej działalności poprzez dodanie możliwości cyfrowego pakowania. To był mądry wybór. Podczas gdy Smithers Pira przewiduje, że wartość opakowań cyfrowych podwoi się w ciągu najbliższych pięciu lat - pozycjonując je jako jeden z najszybciej rozwijających się segmentów zastosowań druku cyfrowego - Mid-York Press już od dawna czerpie z tego korzyści. W rzeczywistości, cyfrowa strona ich działalności w zakresie opakowań wzrosła już do około 10% całkowitego wolumenu.

Skąd biorą się możliwości cyfrowej produkcji opakowań?

Po pierwsze, gwałtowne zmiany w zachowaniach konsumentów wywołały efekt fali wśród właścicieli marek i ich potrzeb w zakresie opakowań produktów, co doprowadziło do znacznego wzrostu liczby wariantów produktów, zwiększonych potrzeb w zakresie personalizacji, krótszych cykli produkcyjnych i mniejszych długości serii - a wszystkie te czynniki doskonale pasują do specyfiki druku cyfrowego. Jednak według Boba Tenneya, prezesa i dyrektora generalnego Mid-York Press, Inc. to coś więcej. Jego firma uważa, że druk cyfrowy otworzył drzwi wielu nieobsługiwanym małym firmom, które wcześniej nie uważały drukowanych opakowań za osiągalne. "Nazywam to nietkniętymi owocami, startupami lub mniejszymi producentami, którzy nigdy nawet nie zainteresowali się opakowaniami, ponieważ uważają, że ich na to nie stać. Reprezentują oni ogromny potencjał, ponieważ macie możliwość rozwoju obok siebie." I żeby było jasne, nie widzi on cyfrowego pakowania jako kiedykolwiek zastępującego offset - ale raczej jako uzupełnienie istniejących technologii. "[Cyfrowe] rozszerza to, co jesteś w stanie zrobić, więc nie musisz odrzucać pracy".

Wartość druku cyfrowego w liczbach

Chociaż sześciokolorowa prasa offsetowa firmy bez wątpienia zapewnia doskonałą jakość, każde zlecenie wymaga rozległej konfiguracji i demontażu - dokładnie 17 oddzielnych kroków. W przypadku małych nakładów, może to sprawić, że cena za sztukę będzie mniej konkurencyjna. To właśnie tutaj wartość cyfrowej technologii pakowania Mid-York Press - zautomatyzowane rozwiązanie pakowania Xerox z prasą Xerox iGen - jest naprawdę widoczna. Nie trzeba przygotowywać płyt ani prasy, a produkcja jest tak prosta, jak importowanie projektu graficznego, zatwierdzenie wydruku próbnego i rozpoczęcie pracy. Ale możliwości na tym się nie kończą. Elementy towarzyszące opakowaniom produktów - takie jak ulotki ze zmiennymi danymi, kupony i magnesy - wraz z idealnym dopasowaniem kolorów mogą być łatwo wykonane przy użyciu technologii druku cyfrowego. Jakie rady ma Mid-York Press dla innych drukarni, które chcą rozpocząć działalność w branży opakowań cyfrowych? Przeczytaj ich studium przypadku, aby dowiedzieć się więcej! Nadal chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach, jakie otwierają się przed Tobą dzięki cyfrowym opakowaniom? Chętnie służymy pomocą.