Najnowsze wiadomości

27 kwietnia 2024 0:55

Zaprojektuj swoją broszurę z rozmachem



Jest coś takiego w niesamowitej broszurze. Jest intymna. Jest ponadczasowa. Jest dotykalna. Broszury wciąż mają ogromną siłę przebicia, jeśli chodzi o budowanie wiarygodności wśród potencjalnych klientów. Na rynku jest wiele nudnych i źle zaprojektowanych broszur, ale Ty możesz sprawić, że Twoje przesłanie dotrze do odbiorców w nieoczekiwany sposób dzięki świetnemu projektowi i ciekawemu tekstowi. Zaprojektuj swoją broszurę w taki sposób, aby była ona w stanie edukować, zwiększać świadomość wśród docelowych odbiorców i inspirować do działania. Oto jak.

Określ cel broszury

Jaki jest cel broszury? Może ma ona służyć celom reklamowym, podkreśleniu nowości w branży lub ogłoszeniu produktu. Ważne jest, aby znać cel broszury, aby mieć czym kierować się przy jej projektowaniu, a także przy opracowywaniu strategii marketingowej. Określenie rynku docelowego i sposobu dystrybucji - czy broszury będą dostarczane ręcznie czy pocztą bezpośrednią? Zastanówmy się nad korzyściami, jakie chcielibyśmy, aby nasza broszura przyniosła. Efektywny projekt broszury zaczyna się od poznania i zrozumienia jej celu.

Related Post: Poczta bezpośrednia w 2020 roku

Zdefiniuj swoich klientów

Kto czyta naszą broszurę? Co im się podoba, a co nie? Na jakim etapie procesu zakupowego (świadomości, rozważania czy decyzji) może być osoba, która czyta broszurę? Zanim wydamy pieniądze na projektowanie broszur, musimy zidentyfikować i zrozumieć swoich odbiorców. Jeśli broszura opisuje usługę, z jakimi problemami mogą borykać się odbiorcy, które sprawiają, że potrzebują naszej usługi? Przed przystąpieniem do projektowania należy podjąć starania, aby poznać swoich klientów i uzupełnić wszelkie braki. Skonsultuj się z działem sprzedaży, aby lepiej zrozumieć swoich klientów, ich problemy i pytania, jakie zadają. Skorzystaj z ich doświadczenia, które może pomóc w wyborze projektu broszury.

RELATED POST: Dlaczego powinieneś zapytać drukarza o jego zespół kreatywny?

Rozważ rodzaje papieru

Wybór rodzaju papieru może mieć równie duże znaczenie, jak obrazy i słowa wydrukowane na broszurze. Być może nie zastanawiasz się nad tym zbytnio, ale rodzaj papieru, w tym jego powłoka, może wpłynąć na to, jak klienci postrzegają Twoją firmę lub produkt. Na przykład firma może być postrzegana jako bardziej ekskluzywna, jeśli jej broszura jest wykonana z grubszego papieru i posiada błyszczącą lub matową powłokę. Grubszy papier sprawia, że broszura wygląda bardziej profesjonalnie, a powłoka dodatkowo zwiększa jej atrakcyjność wizualną. Chcemy, aby nasza broszura przyciągała wzrok i dzięki swojej prezentacji zdradzała nieco standardów naszej firmy. Ceny materiałów papierowych są zróżnicowane, więc jeśli budżet jest problemem, warto rozważyć opcje ekonomiczne, które nadal pozwalają osiągnąć zamierzony cel.

Related Post: Jak wybrać materiał papierowy

Paginacja jest ważna

Układ stron każdego druku, w tym także broszury, jest kluczowy podczas projektowania. Należy zastanowić się, jak broszura będzie wyglądać po zakończeniu druku. Paginacja broszur ma kluczowe znaczenie w dążeniu do uzyskania idealnego wydruku. Aby rozwiązać problem paginacji broszur, należy stworzyć układ wydruku w systemie projektowym, takim jak Adobe InDesign, w którym można pracować z różnymi formatami, aż do znalezienia tego, który jest najlepszy dla danego projektu. Paginacja nadaje projektowi broszury pewien stopień finezji.

Related Post: Planowanie stronicowania w broszurach, książkach i czasopismach

Nie zapomnij o wezwaniu do działania

Broszura bez wezwania do działania prawdopodobnie nie wywrze dużego wpływu na klientów. Wezwanie do działania odpowiada na pytanie: "Co chcemy, aby nasi czytelnicy zrobili po przeczytaniu tego tekstu?". Nie zmuszaj ich do zbyt intensywnego myślenia. Zrób to za nich i przedstaw to bardzo jasno, tak aby łatwo było im podjąć działanie, które chcesz, aby podjęli.

Wysiłek, jaki włożysz w zaprojektowanie broszury, równa się korzyściom, jakie z niej wyniesiesz. Zastanów się, kim jest Twój czytelnik, czego chce, jakie uczucia chcesz w nim wywołać, co chcesz mu przekazać i jakie działania chcesz, aby podjął. Projektując broszurę, możesz osiągnąć bardzo dobry efekt wizualny, który pozwoli Ci przekazać Twoje przesłanie i wywrzeć wrażenie.

Czy to wszystko jest za dużo dla Twojego zespołu? Firma Ironmark ma wszystko pod kontrolą. Skontaktuj się z naszymi ekspertami w dziedzinie kreatywności i druku i zobacz, co możemy zrobić dla broszur Twojej firmy.