Najnowsze wiadomości

15 sierpnia 2022 2:21

Jak zwiększyć zaangażowanie za pomocą superpersonalizowanych materiałów drukowanych



Jest typowy wtorek, a Ty wracasz z pracy do domu. Sprawdzasz skrzynkę pocztową, bierzesz pocztę i wchodzisz do środka. Przeglądasz pocztę i wybierasz wszystkie rachunki, po czym kierujesz się prosto do kosza na śmieci, aby wyrzucić reklamy. Jest jednak jeden list, który z jakiegoś powodu się wyróżnia, więc postanawiasz go zatrzymać. Może nawet ją przeczytasz!

Jak to się stało, że ta firma stała się jedyną, która zachowała i przeczytała swój mailing, zamiast go zignorować i wyrzucić do kosza? Oto jak zwiększyć zaangażowanie dzięki super spersonalizowanym materiałom drukowanym i stać się tą jedyną firmą.

Wykorzystaj swoje dane

Na pewno widziałeś już takie mailingi, o których wiesz, że są tylko strzałem w ciemno. To te, na których z przodu widnieje napis "Adresat pod adresem" lub "Do wszystkich zainteresowanych". Wysyłająca je firma nie ma pojęcia, do kogo je wysyła, a nawet może jej to nie obchodzić.

Jeśli masz dane klientów, musisz je wykorzystać! W każdym mailerze, w całej reklamie, należy umieścić imię i nazwisko odbiorcy. Niech wie, że ta oferta, produkt lub cokolwiek innego, co oferujesz, jest przeznaczona właśnie dla niego. Aby Twój mailing nie był postrzegany jako śmieci, musi zawierać personalizację.

Powiązane: 6 porad w Excelu, które pozwolą Ci stworzyć czystą listę mailingową

Ludzie uwielbiają czuć rzeczy

Niezależnie od tego, czy jest to świeżo wyprana, miękka pościel, chwyt piłki nożnej czy trzymanie w ręku ciepłego kubka kawy w chłodny dzień, ludzie uwielbiają dotykać. Możesz wykorzystać ten fakt, sprawiając, że Twój listownik będzie w dotyku inny niż zwykły papier do drukarki. To nie przypadek, że zaproszenia ślubne prawie nigdy nie są przypadkowo wyrzucane. Są inne w dotyku!

Istnieje wiele różnych materiałów, z których możecie wybierać przy zamawianiu mailerów. Możecie je wydrukować na miękkim w dotyku materiale lub na bawełnie. Dostępne są również tłoczenia folią, wykrojniki, a nawet jedwabne akcenty, które dodadzą atrakcyjności i przyciągną uwagę odbiorcy. Chodzi o to, że jeśli naprawdę chcesz, aby Twój mailer został zachowany (a nie wyrzucony), powinieneś rozważyć wykonanie go z niekonwencjonalnych materiałów.

Powiązane: 8 błędów kampanii, których należy unikać

Przyjemność dla oka dla mas

Świetnym sposobem na wyróżnienie się spośród wszystkich innych materiałów jest zadbanie o to, by przyciągały one wzrok odbiorcy. Chodzi o to, aby podczas przeglądania poczty, Twój list rzucił się w oczy. To pierwsze spojrzenie może zadecydować o sukcesie mailera.

Najlepszym sposobem na zapewnienie unikalności Twojego mailera jest zatrudnienie profesjonalnego projektanta. I nie mówię tu o Fiverr! Musisz zatrudnić prawdziwy zespół projektowy, taki jak ten w Ironmark, który pomoże Ci zaprojektować Twój mailer. W ten sposób możesz być spokojny o to, czy ktoś przeczyta Twoje ogłoszenie.

Powiązane: Jak obniżyć koszty wysyłki bezpośredniej bez utraty jakości

Aktywuj ich mózg

Często pomijanym sposobem na zwiększenie zaangażowania jest sprawienie, by mailing w jakiś sposób aktywował mózg odbiorcy. Przyciągnąłeś już ich uwagę, teraz musisz sprawić, by się do niej przykleiła.

Jak to zrobić? Dodajesz jakiś rodzaj interakcji. Może to być cokolwiek - od kreatywnej łamigłówki do rozwiązania, przez hologram, po kod QR w rzeczywistości rozszerzonej. Najważniejsze jest, aby być kreatywnym i pomyśleć, co byłoby fajne, gdybyś to otrzymał. Postaw się na miejscu swoich klientów.

To tylko kilka z wielu sposobów, dzięki którym Twój mailing może wyróżnić się z tłumu. Nie będę kłamał - aby skłonić kogoś do przeczytania mailera, potrzeba wiele planowania, projektowania i realizacji. Jeśli nie zrobisz tego dobrze, możesz narazić się na tysiące dolarów utraconych potencjalnych przychodów, nie mówiąc już o pieniądzach wydanych na wydruk mailerów.

Warto rozważyć powierzenie tego zadania profesjonalnej agencji, takiej jak Ironmark. Nasz zespół może zająć się wszystkimi Twoimi potrzebami w zakresie drukowanych ulotek i mamy w pełni obsadzony zespół projektowy gotowy do pomocy! Pozwól nam zrobić wszystko, abyś mógł pracować nad swoimi innowacjami! Skontaktuj się z nami!