Jakość fotoobrazów
18 sty 2019 - Fotoobrazy - baza wiedzy
14 lutego 2025 12:03
Jest typowy wtorek, a Ty wracasz z pracy do domu. Sprawdzasz skrzynkę pocztową, bierzesz pocztę i wchodzisz do środka. Przeglądasz pocztę i wybierasz wszystkie rachunki, po czym kierujesz się prosto do kosza na śmieci, aby wyrzucić reklamy. Jest jednak jeden list, który z jakiegoś powodu się wyróżnia, więc postanawiasz go zatrzymać. Może nawet ją przeczytasz!
Jak to się stało, że ta firma stała się jedyną, która zachowała i przeczytała swój mailing, zamiast go zignorować i wyrzucić do kosza? Oto jak zwiększyć zaangażowanie dzięki super spersonalizowanym materiałom drukowanym i stać się tą jedyną firmą.
Na pewno widziałeś już takie mailingi, o których wiesz, że są tylko strzałem w ciemno. To te, na których z przodu widnieje napis "Adresat pod adresem" lub "Do wszystkich zainteresowanych". Wysyłająca je firma nie ma pojęcia, do kogo je wysyła, a nawet może jej to nie obchodzić.
Jeśli masz dane klientów, musisz je wykorzystać! W każdym mailerze, w całej reklamie, należy umieścić imię i nazwisko odbiorcy. Niech wie, że ta oferta, produkt lub cokolwiek innego, co oferujesz, jest przeznaczona właśnie dla niego. Aby Twój mailing nie był postrzegany jako śmieci, musi zawierać personalizację.
Niezależnie od tego, czy jest to świeżo wyprana, miękka pościel, chwyt piłki nożnej czy trzymanie w ręku ciepłego kubka kawy w chłodny dzień, ludzie uwielbiają dotykać. Możesz wykorzystać ten fakt, sprawiając, że Twój listownik będzie w dotyku inny niż zwykły papier do drukarki. To nie przypadek, że zaproszenia ślubne prawie nigdy nie są przypadkowo wyrzucane. Są inne w dotyku!
Istnieje wiele różnych materiałów, z których możecie wybierać przy zamawianiu mailerów. Możecie je wydrukować na miękkim w dotyku materiale lub na bawełnie. Dostępne są również tłoczenia folią, wykrojniki, a nawet jedwabne akcenty, które dodadzą atrakcyjności i przyciągną uwagę odbiorcy. Chodzi o to, że jeśli naprawdę chcesz, aby Twój mailer został zachowany (a nie wyrzucony), powinieneś rozważyć wykonanie go z niekonwencjonalnych materiałów.
Świetnym sposobem na wyróżnienie się spośród wszystkich innych materiałów jest zadbanie o to, by przyciągały one wzrok odbiorcy. Chodzi o to, aby podczas przeglądania poczty, Twój list rzucił się w oczy. To pierwsze spojrzenie może zadecydować o sukcesie mailera.
Najlepszym sposobem na zapewnienie unikalności Twojego mailera jest zatrudnienie profesjonalnego projektanta. I nie mówię tu o Fiverr! Musisz zatrudnić prawdziwy zespół projektowy, taki jak ten w Ironmark, który pomoże Ci zaprojektować Twój mailer. W ten sposób możesz być spokojny o to, czy ktoś przeczyta Twoje ogłoszenie.
Często pomijanym sposobem na zwiększenie zaangażowania jest sprawienie, by mailing w jakiś sposób aktywował mózg odbiorcy. Przyciągnąłeś już ich uwagę, teraz musisz sprawić, by się do niej przykleiła.
Jak to zrobić? Dodajesz jakiś rodzaj interakcji. Może to być cokolwiek - od kreatywnej łamigłówki do rozwiązania, przez hologram, po kod QR w rzeczywistości rozszerzonej. Najważniejsze jest, aby być kreatywnym i pomyśleć, co byłoby fajne, gdybyś to otrzymał. Postaw się na miejscu swoich klientów.
To tylko kilka z wielu sposobów, dzięki którym Twój mailing może wyróżnić się z tłumu. Nie będę kłamał - aby skłonić kogoś do przeczytania mailera, potrzeba wiele planowania, projektowania i realizacji. Jeśli nie zrobisz tego dobrze, możesz narazić się na tysiące dolarów utraconych potencjalnych przychodów, nie mówiąc już o pieniądzach wydanych na wydruk mailerów.
Warto rozważyć powierzenie tego zadania profesjonalnej agencji, takiej jak Ironmark. Nasz zespół może zająć się wszystkimi Twoimi potrzebami w zakresie drukowanych ulotek i mamy w pełni obsadzony zespół projektowy gotowy do pomocy! Pozwól nam zrobić wszystko, abyś mógł pracować nad swoimi innowacjami! Skontaktuj się z nami!
© Copyright efotoobraz.pl 2019. All Rights Reserved.