Najnowsze wiadomości

15 sierpnia 2022 3:08

Zapnijcie pasy, drukarnie: Koniec roku 2016 to będzie dzika jazda



Jeśli ostatnie kilka miesięcy będzie jakimkolwiek wskaźnikiem, to reszta 2016 roku powinna być szaloną jazdą dla branży drukarskiej. Krótkie podsumowanie wszystkiego, co wydarzyło się do tej pory: Amazon otworzył sklep stacjonarny (tak, dobrze przeczytaliście); druk został okrzyknięty nowym "nowym medium"; firmy działające wyłącznie poprzez e-commerce zaczęły zwracać się ku katalogom drukowanym, aby zwiększyć sprzedaż online; sprzedaż e-booków spadła, a książek drukowanych wzrosła. Do tego dochodzi niezrównany rozwój amerykańskiej branży druku komercyjnego - przez dwadzieścia jeden miesięcy z rzędu odnotowywano wzrost liczby wysyłek w porównaniu z rokiem poprzednim. Wszystkie te emocje, a to wszystko nawet bez uwzględnienia targów drupa, które są dla branży odpowiednikiem olimpiady i które odbędą się za nieco ponad miesiąc. Zapnijcie pasy, oto sześć przewidywań na nadchodzący rok:

    Atramentówka jako czynnik zmian

Drukarki atramentowe będą nadal dominować w nagłówkach gazet jako wiodący czynnik zmian. Jeśli nie są Państwo zaznajomieni z jego zaletami, to atramentowy druk atramentowy przynosi w większym zakresie wszystkie korzyści druku cyfrowego - w tym personalizację, produkcję w systemie just-in-time, automatyzację przepływu pracy, wysokie prędkości i wydajność. Xerox poczynił znaczące inwestycje w tej dziedzinie, zarówno poprzez przejęcie firmy Impika, jak i rozwój nowych produktów. Jednym z przykładów jest Rialto 900 Inkjet Press, która ma na celu udostępnienie tej technologii większej liczbie dostawców usług druku poprzez przełamanie tradycyjnych barier wejścia, takich jak koszt posiadania i powierzchnia.

    Przepływy pracy oparte na chmurze jako nowy standard

Przepływy pracy oparte na chmurze, zamiast być jedynie opcją, staną się normą. Wraz z rosnącym obciążeniem budżetów i dostępności zasobów, dostawcy usług druku zwrócą się do swoich zaufanych dostawców po rozwiązania w chmurze, skutecznie eliminując duże początkowe koszty kapitałowe i potrzebę dedykowanego wsparcia IT. W ubiegłym roku Xerox wprowadził nowe, oparte na chmurze wersje FreeFlow Core i FreeFlow Digital Publisher.

    Umocnienie druku w świecie marketingu cyfrowego

W miarę jak świat cyfrowy staje się coraz bardziej nasycony, inteligentni marketerzy zwracają się w stronę druku jako sposobu na prawdziwe wyróżnienie się i przebicie przez bałagan. Jednak, aby więcej marketerów cyfrowych skorzystało z tego medium, konieczne będzie zwiększenie stopnia personalizacji i dostosowania do potrzeb klienta. Pomoże to w budowaniu silnych i trwałych więzi między użytkownikami końcowymi, ponieważ komunikacja będzie dostosowana do ich potrzeb i zainteresowań.

    Wzrost na rynkach opakowań, katalogów i direct mail

W nadchodzącym roku spodziewamy się największego wzrostu na tych trzech rynkach, ponieważ każdy z nich jest wspierany i napędzany przez personalizację, regionalizację i dostosowanie do potrzeb klienta. W dzisiejszym krajobrazie marketingowym są to wszystko niezbędne.

    Nacisk na usługi marketingowe

Aby dobrze prosperować w świecie omnikanałowym, wielu dostawców usług poligraficznych uzupełnia już świadczone przez siebie usługi poligraficzne o nowe usługi i możliwości marketingowe. To strategiczne przejście do współpracy z profesjonalistami z dziedziny marketingu i kreatywności. Ci, którzy odnoszą największe sukcesy w przekształcaniu swojego modelu biznesowego, rozumieją wartość narzędzi rozwoju biznesu i nie boją się poświęcać czasu i zasobów, aby prosić o pomoc i wskazówki.

    Zacieśnione relacje z firmami zajmującymi się specyfikacją druku

W świecie marketingu cyfrowego, agencje kreatywne odgrywają kluczową rolę w ewolucji druku. Firmy te specjalizują się w niuansach wnoszenia wartości do krajobrazu medialnego, rozumiejąc wyjątkowe korzyści, jakie przynosi drukowany nośnik. Ważne jest, aby ściśle współpracować z tą grupą, ponieważ ich klienci w dużej mierze polegają na ich doświadczeniu i rekomendacjach w zakresie specyfikacji mediów, takich jak druk. Jakie są Twoje przewidywania dla branży poligraficznej na resztę roku?