Najnowsze wiadomości

19 kwietnia 2024 13:55

Szansa na oznakowanie, wyzwanie sprzedażowe i wartość integracji



Druk wielkoformatowy i oznakowanie jest istotną częścią marketingu mix. Marketerzy zdają sobie sprawę, że znaki biznesowe i reklamowe są niezwykle skutecznym środkiem komunikacji. Znaki pomagają ludziom znaleźć firmy, docierają do ludzi, którzy przechodzą obok zakładu i prezentują wizerunek firmy. W skrócie, znaki informują ludzi o organizacji, jej markach i unikalnej propozycji sprzedaży. W 2013 roku firma InfoTrends opublikowała badanie zatytułowane Wide Format Printing: A Critical Element in the Communications Mix. Po sukcesie pierwszego badania, badania były kontynuowane. Obecnie, w swojej trzeciej iteracji, badanie to zostało zaprojektowane w celu odkrycia, kto kupuje grafikę szerokoformatową, co kupuje i dlaczego. Badanie objęło ponad 300 usługodawców i ponad 500 nabywców grafiki wielkoformatowej. Według najnowszych badań, wartość detaliczna cyfrowego druku wielkoformatowego przekroczy 22 miliardy dolarów do 2017 roku, ze złożoną roczną stopą wzrostu (CAGR) wynoszącą 6,7%. Źródło: InfoTrends serwis szerokoformatowy Wyzwania sprzedażowe Jednym z interesujących wniosków z badań InfoTrends jest fakt, że w przeciwieństwie do druku komercyjnego, który jest często kupowany przez nabywcę usług druku w dużym przedsiębiorstwie, zakupy wielkoformatowe są dokonywane przez znacznie większą grupę nabywców. Kiedy poproszono sprzedawców, którzy sprzedają usługi szerokoformatowe, o określenie swoich kluczowych kontaktów, najczęstsze odpowiedzi obejmowały: marketerów, właścicieli firm, kierowników działów/kierowników średniego szczebla, a także kierowników ds. marketingu. Stanowi to wyzwanie dla sprzedawców, ponieważ zamiast kierować się do jednej osoby lub jednego działu, sprzedaż wielkoformatowa w dużych firmach wymaga strategii, która obejmuje różne działy. Czy przyszła wartość Signage, Mobile? Firmy poligraficzne nadal dążyć do modeli biznesowych online, aby pomóc im dotrzeć do nowych odbiorców, bardziej efektywnie wspierać istniejących klientów i zoptymalizować swoje przepływy pracy drukowania. Ale klienci chcą więcej. Nie tylko chcą kontaktować się z firmami za pośrednictwem strony internetowej lub kanałów obsługi klienta, ale coraz częściej chcą mobilnego dostępu do informacji i interakcji za pośrednictwem sieci społecznościowych. Wierzymy, że z czasem przewagę konkurencyjną stworzą ci dostawcy usług, którzy potrafią zintegrować oznakowanie z innymi kanałami komunikacji. Dostawcy usług, którzy z powodzeniem zintegrują technologie mobilne, takie jak kody QR, rzeczywistość rozszerzona i tagi NFC, będą lepiej angażować klientów i przewyższą pozostałych.