Najnowsze wiadomości

Wskazówki dotyczące wyboru papieru

Siedem wskazówek dla nowego przedstawiciela handlowego ds. druku

Czy obecna administracja wpłynie na outsourcing druku?

1 grudnia 2021 20:17

Pięć zalet marketingu treści



Istnieją sprzeczne raporty o skuteczności blogowania. Istnieją raporty, że blogowanie jest skuteczne i inne, które mówią, że jest nieskuteczne. Blogowanie jest uważane za ważne narzędzie w strategii content marketingowej. Czym jest marketing treści? Według Content Marketing Institute, "Content marketing to strategiczne podejście marketingowe skoncentrowane na tworzeniu i dystrybucji wartościowych, istotnych i spójnych treści w celu przyciągnięcia i utrzymania jasno zdefiniowanych odbiorców - i ostatecznie napędzania zyskownych działań klientów." Osobiście jestem zwolenniczką content marketingu. Sprzedaż wielu produktów jest badana w internecie. W najprostszych słowach, blogowanie może zwiększyć prawdopodobieństwo, że osoby przeszukujące internet znajdą właśnie Ciebie. Napisałem tysiące blogów, odkąd zacząłem w kwietniu 2010 roku. Oto pięć powodów, dla których warto rozważyć blogowanie:

    Pozycjonuje autora jako lidera myśli. Najlepsze blogi biznesowe dostarczają spostrzeżeń, które pomagają klientom osiągnąć ich cele biznesowe lub odpowiadają na pytania klientów. Często sprzedawcy mówią o swojej frustracji związanej z odpowiadaniem na te same pytania w kółko, zwłaszcza gdy wymagają one dogłębnego wyjaśnienia. Blog nie tylko może dostarczać więcej szczegółów w sposób spójny, ale również pozycjonuje autora jako lidera myśli, co wzmacnia jego propozycję wartości.
    Efektywność. Istnieją raporty, że firmy B-B (Business to Business), które regularnie blogują, otrzymują 67% więcej leadów miesięcznie. Istnieją również dowody na to, że 57% marketerów uważa, że zdobyło klientów dzięki blogowaniu.
    Napędzanie ruchu. Blogowanie jest najbardziej skuteczne w napędzaniu ruchu na Twojej stronie. Treść blogów jest indeksowana przez wyszukiwarki, a potencjalni klienci poszukujący dostawców wpisują słowa kluczowe do wyszukiwarki. Po zrozumieniu słów kluczowych używanych przez klientów i potencjalnych klientów oraz różnicy między słowami kluczowymi z długiego i krótkiego ogona, można zacząć poruszać się w górę rankingów w wyszukiwarkach i poprawić SEO (search engine optimization).
    Konwersja ruchu na leady. Ponieważ więcej ruchu jest napędzany do swojej witryny, można przekonwertować ruch do leadów. Kluczem jest opanowanie wezwania do działania. Zazwyczaj, wezwanie do działania oferuje wymianę treści (pobierz whitepapers, infografiki, darmowe testy, itp.) na dane kontaktowe osoby i pozwolenie na kontakt z nimi.
    Długoterminowa strategia marketingowa. Eksperci od marketingu potrafią wskazać zalety różnych strategii marketingowych. Problemem jest jednak to, że wiele strategii marketingowych jest krótkotrwałych. W przeciwieństwie do nich, tak długo jak Twój blog jest publikowany, jest coraz więcej osób, które mogą go znaleźć.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj ten post o Pięciu krokach do bardziej efektywnych blogów. - — Howie Fenton jest wiceprezesem usług konsultingowych dla IMG. Pomaga on firmom mierzyć, identyfikować i rozwiązywać problemy operacyjne. Aby dowiedzieć się więcej o mierzeniu wydajności, porównywaniu się z liderami, zwiększaniu produktywności i podnoszeniu swojej wartości, napisz na adres hfenton@imgresults.com.