Jakość fotoobrazów
18 sty 2019 - Fotoobrazy - baza wiedzy
18 kwietnia 2024 0:07
Napisany przez Howie Fenton Starszy konsultant ds. technologii, NAPL Napisałem ostatnio bloga zatytułowanego "Nowa filozofia blogowania", który rozpoczął kilka interesujących rozmów. Rozmowy te wywołały następujące refleksje na temat tego, jak używać blogów jako skutecznego narzędzia marketingowego. 1. Pomyśl o swoim rynku docelowym lub rynkach docelowych. Co jest dla nich ważne? Jakich słów lub wyrażeń używają, aby mówić o tych sprawach? Zidentyfikuj konkretne słowa lub wyrażenia, które najlepiej opisują ich bolączki, cele biznesowe, wąskie gardła lub możliwości poprawy. Zapisz je i uzupełniaj w miarę zdobywania wiedzy. 2. Stwórz listę tych słów i wyrażeń i pozwól im zdefiniować tytuł i treść Twojego bloga. Często Twoja baza klientów nie będzie ograniczona do konkretnej niszy rynkowej lub demograficznej. Nie oznacza to jednak, że firmy te nie mają podobnych potrzeb i powodów do współpracy z Tobą. Jeśli to możliwe, spróbuj zidentyfikować skupiska wyrażeń, które przekraczają różne nisze rynkowe i demograficzne i używaj ich najczęściej. 3. Z czasem nasycisz wyszukiwarki tymi słowami kluczowymi i powinieneś rozważyć te inne słowa, które nie mieszczą się w większych skupiskach w mniejsze klastry lub pojedyncze wyrażenia. Są one tak samo cenne i powinny być zgrupowane w twoich tytułach i treści w określonych powiązanych wyrażeniach (np. zwrot z inwestycji marketingowych). Są to tzw. słowa kluczowe z długiego ogona. Słowa kluczowe są podzielone na główne słowa kluczowe - najbardziej popularne i konkurencyjne - oraz słowa kluczowe z długim ogonem, mniej popularne i mniej konkurencyjne. 4. Oprzeć się pokusie promowania. To leci bezpośrednio w twarz większości działań marketingowych i sprzedażowych, które koncentrują się na, "zawsze być zamknięcie". Różni ludzie mają różne punkty widzenia, ale ja uważam, że Twoja strategia content marketingowa powinna skupiać się na rozpoczynaniu rozmów i zachęcaniu klientów do zaangażowania. Zadawaj pytania na końcu swoich blogów i zachęcaj ludzi do interakcji. Te interakcje stworzą okazje do zamknięcia transakcji. 5. Wreszcie, ale nie mniej ważne, zaplanuj swoje blogi i stwórz mechanizmy inspiracji. Planowanie jest dość oczywiste. Być może publikujesz swój blog w każdy wtorek. Identyfikacja inspiracji jest nieco trudniejsza. Jeśli znasz swoich klientów i innych liderów myśli, powinieneś monitorować ich wpisy na Twitterze i LinkedIn. Wystarczy spojrzeć na kilka dni postów, które mogą posłużyć jako inspiracja. Innym narzędziem, którego używam, jest dostosowanie mojej strony głównej Google News do interesujących mnie tematów, takich jak "prasy do drukarek atramentowych" lub "przepływ pracy w drukarniach". Historie te mogą dostarczyć pomysłów na blogi. Czy masz jakąś strategię, która zwiększa efektywność Twojego bloga? Podzieliłem się swoją i chciałbym usłyszeć o Twojej! - - Howard Fenton jest konsultantem i doradcą biznesowym w NAPL. Howie doradza drukarniom komercyjnym i zakładom produkcyjnym w zakresie porównywania wydajności z liderami branży, zwiększania produktywności poprzez zarządzanie przepływem pracy, dodawania i integrowania nowych usług cyfrowych oraz zwiększania wartości poprzez badania klientów.
© Copyright efotoobraz.pl 2019. All Rights Reserved.