Jakość fotoobrazów
18 sty 2019 - Fotoobrazy - baza wiedzy
8 października 2024 10:24
W marketingu, utrzymanie zaangażowania odbiorców jest nazwą gry. Chociaż marketing cyfrowy stanowi dużą część walki, innym ważnym elementem są materiały drukowane, które mogą pomóc w utrzymaniu obecnych klientów i pozyskaniu nowych.
Jednym z integralnych formatów druku dla utrzymania klientów i ukierunkowanego marketingu poligraficznego jest poczta bezpośrednia. Direct mail pozwala firmom na dotarcie do poprzednich klientów i potencjalnych nowych klientów poprzez takie formaty druku jak ulotki i broszury. Jaka jest skuteczność direct mail? Dlaczego projekt nadruków direct mail ma znaczenie? Jak należy odpowiednio zaprojektować druki direct mail, aby uzyskać najlepsze rezultaty?
Zespoły marketingowe często zadają sobie pytanie, jak skuteczna może być kampania direct mail. Oczywiście zależy to od tego, czy kampania direct mail jest przeprowadzona prawidłowo, czy też nie. Wysokiej jakości kampania direct mail skupia się na druku zmiennych danych i projektowaniu, aby osiągnąć zamierzony cel.
Przeanalizujmy kilka przykładów wysokiej jakości kampanii direct mail i ich wyniki. Według raportu ANA/DMA Response Rate Report 2018, wskaźnik odpowiedzi na pocztę bezpośrednią dla list domowych wyniósł 9 procent, prawie dwukrotnie więcej niż w poprzednim roku - 4,9 procent. Oznacza to, że ludzie odpowiadają w tym roku prawie dwa razy więcej na kampanie direct mail.
Badanie wykazało również, że koperta w rozmiarze listu, wysłana do kampanii generowania leadów, dała najlepszy średni wskaźnik odpowiedzi na poziomie 15,1 procent. To właśnie w tym miejscu projekt wchodzi w grę, ponieważ odpowiedni projekt decyduje o tym, jak często koperta będzie otwierana.
Wreszcie, według Marketing Sherpa, 76 procent konsumentów ufa direct mail, gdy chcą podjąć decyzję o zakupie. W rzeczywistości, konsumenci ufają tradycyjnym kanałom reklamowym bardziej niż kanałom cyfrowym podczas dokonywania zakupu.
Więc, gdzie projekt wchodzi w grę? Dlaczego jest on tak ważny dla sukcesu kampanii direct mail?
Charles Eames powiedział kiedyś: "Rozpoznanie potrzeby jest podstawowym warunkiem projektowania". Podczas tworzenia kampanii direct mail, potrzeba projektowania jest oczywista. Chcesz przyciągnąć klientów za pomocą atrakcyjnych wizualnie elementów projektu. Co więcej, chcesz ukrócić koszty poczty bezpośredniej poprzez projektowanie, aby zaoszczędzić pieniądze i mieć więcej pozytywnych wyników.
To właśnie tutaj design ma znaczenie dla procesu drukowania i projektów direct mail, które tworzysz. Dzięki wysokiej jakości projektowi poczty bezpośredniej możesz przyciągnąć potencjalnych klientów i poprzednich klientów, zanim jeszcze zauważą spersonalizowaną kopię, i zwiększyć swój ROI dzięki wysokiej jakości wydrukom, które rezonują z konsumentami.
W związku z tym, że spersonalizowane kampanie direct mail są tak skuteczne i niezbędne w dobrze zaokrąglonej strategii marketingowej, wszystko sprowadza się do wielu dostępnych formatów i koncepcji projektowych, które są niezbędne do osiągnięcia sukcesu.
Przyjrzyjmy się najpopularniejszym formatom korespondencji bezpośredniej, takim jak ulotki, broszury, pocztówki, listy i broszury. Ponieważ każda z tych opcji jest unikalna, sposób w jaki je zaprojektujesz ma znaczenie i znacząco wpływa na ich koszty i wyniki.
Określenie właściwego formatu kampanii direct mail sprowadza się do grupy docelowej, przekazu i elementów projektu. Na przykład, jeśli chcesz podkreślić wydarzenie lub aktualizację firmy, trasa ulotki jest prawdopodobnie najlepsza.
Jeśli chodzi o odpowiednie zaprojektowanie ulotki, mniej znaczy więcej. Skup się na kluczowych elementach projektu, popracuj nad mocnym przekazem, a następnie użyj ozdób, które pomogą wyróżnić się Twojemu produktowi direct mail.
Chociaż omówiliśmy już projekt broszury w przeszłości, główną rzeczą, na której należy się skupić w przypadku wysokiej jakości broszury jest numeracja stron. To pomoże Ci wyobrazić sobie produkt końcowy i stworzyć najlepszy zarys dla wybranego tematu. Broszury są idealne dla podstawowych informacji o firmie lub nowych projektów firmy, które mogą być interesujące dla odbiorców.
Jako takie, układ jest naprawdę gdzie ten format druku wyróżnia się. Użycie jasnych kolorów i tekstu pomoże przybliżyć koncepcję Twojej firmy konsumentom.
Jeśli wezwanie do działania w Twojej kampanii oparte jest na konkretnej ofercie, nadchodzącej sprzedaży, specjalnym kuponie lub prostej aktualizacji, kartka pocztowa jest najlepszym rozwiązaniem. Chociaż pocztówki są często proste, nie muszą być nudne. Zapoznaj się z doskonałą listą 26 przykładów pocztówek biznesowych, które możesz wykorzystać przed rozpoczęciem procesu projektowania.
Listy reklamowe, choć skupiają się bardziej na kopii niż na samym projekcie, nadal wymagają elementów projektu, aby utrzymać zaangażowanie docelowych odbiorców. To właśnie tutaj znalezienie równowagi pomiędzy projektem a treścią jest kluczowe.
Najważniejszą rzeczą do zapamiętania przy tworzeniu listów biznesowych jest bycie zwięzłym, utrzymywanie czytelnika w stanie zaangażowania i skupienie się zarówno na haczyku jak i ostatecznym wezwaniu do działania.
Według The Balance Careers, najważniejsze rzeczy do zapamiętania to nie być nachalnym, skupić się na używaniu słowa "ty", ponieważ ludzie kochają spersonalizowane treści, zbudować świetne CTA i założyć sprzedaż jakiejkolwiek kampanii, do której jesteś skierowany od początku do końca.
Ostatnim formatem druku direct mail, który omówimy, są broszury. Chociaż broszury mogą być droższe niż inne opcje, mogą również mieć najwyższy ROI w oparciu o jakość i poczucie ważności, które przekazują.
Jest to świetna opcja dla zespołów marketingowych, które chcą wysyłać klientom druki dotyczące ich ostatnich zakupów. Daje to wrażenie, że jesteś oddany swoim klientom, szanujesz ich zainteresowanie produktami i dbasz o jakość w każdym aspekcie swojej działalności.
W związku z tym, paginacja, zdobienia i użycie wyższej jakości papieru są najlepszym sposobem na stworzenie projektu broszury, który będzie przyciągał uwagę i wywoływał oddźwięk u konsumentów.
Teraz, gdy już wiesz, jak projektować druki reklamowe i jak skuteczne mogą one być dla Twojej firmy, nadszedł czas, aby przetestować swój własny zespół i stworzyć kampanie, które się liczą.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o projektowaniu elementów drukowanych lub jesteś zainteresowany ustawieniem kampanii direct mail, skontaktuj się z firmą Ironmark już dziś! Z przyjemnością pomożemy Ci uruchomić kampanię!
© Copyright efotoobraz.pl 2019. All Rights Reserved.