Najnowsze wiadomości

24 kwietnia 2024 20:48

6 unikalnych rodzajów papieru, których pożąda Twój marketing!



W nowoczesnym świecie marketingu cyfrowego produkty papierowe są często pomijane, mimo że marketing bezpośredni, ulotki i inne papierowe materiały marketingowe są nadal niezwykle skuteczne.

Jednak aby naprawdę wyróżnić się na tle konkurencji, Twoja firma musi używać charakterystycznych, unikalnych produktów papierowych - a także profesjonalnych, wspaniałych projektów. Przyjrzyjmy się teraz 6 unikalnym rodzajom papieru i przedyskutujmy, jak mogą one pomóc Twojej firmie wyróżnić się na tle konkurencji!

1. Cardstock

Cardstock to papier o dużej gramaturze, który jest często używany do różnych zastosowań w korespondencji bezpośredniej. Dzięki dużej gramaturze i trwałej, grubej konstrukcji, cardstock jest przydatny do tworzenia ulotek, papierowych ekspozytorów do kas fiskalnych oraz materiałów marketingowych na konwencje i spotkania zawodowe.

Cardstock jest dostępny w szerokiej gamie wykończeń i gramatur. Od niepowlekanego, lekkiego kartonu do wytrzymałego kartonu używanego do pakowania produktów, masz ogromną różnorodność produktów do wyboru.

2. Papier matowy

Papier matowy to każdy rodzaj papieru, który jest wykończony przy użyciu unikalnej powłoki chemicznej. Powłoka ta daje w efekcie płaskie wykończenie, które jest wyjątkowe i atrakcyjne wizualnie, oraz chropowatą strukturę powierzchni.

Papier matowy jest idealnym wyborem dla ulotek lub materiałów wymagających wysokiej jakości reprodukcji fotograficznej. Jest on bowiem odporny na odciski palców i rozmazywanie się, a także umożliwia tworzenie wyrazistych, przyciągających wzrok projektów i obrazów.

Powiązane: Unikalne fałdy druku, o których nigdy nie myślałeś

3. Papier błyszczący

Błyszczący papier to doskonały wybór dla eleganckich, profesjonalnych ulotek lub ulotek reklamowych. Błyszczące papiery mają zazwyczaj unikalną powłokę z tworzywa sztucznego, która sprawia, że są błyszczące i jasne - idealne do zdjęć, tekstu i ilustracji.

Papier błyszczący jest szczególnie popularny w przypadku oznakowania. Połysk papieru pomaga przyciągnąć wzrok klientów, a ponieważ papier jest tak jasny, śmiałe kolory wyróżniają się i zapewniają uderzający kontrast.

4. Papier odblaskowy/metaliczny

Papiery refleksyjne i metaliczne mają w procesie produkcyjnym nałożoną cienką warstwę folii, dzięki czemu uzyskują odblaskowe wykończenie, które można wykorzystać do różnych celów.

Najczęściej papier metaliczny jest wykorzystywany jako akcent w materiałach marketingowych. Możliwe jest dodanie niewielkich ilości papieru metalicznego do standardowej ulotki lub broszury. Nadaje to kontrast i wizualne zainteresowanie materiałom marketingowym i sprawia, że klienci chętniej zwracają uwagę na przekaz marketingowy.

Tak więc, chociaż papier metaliczny nie może być efektywnie wykorzystywany samodzielnie, jest on niesamowitym uzupełnieniem innych unikalnych rodzajów papieru.

5. PAPIER Z WYKOŃCZENIEM LNIANYM

Papier z wykończeniem lnianym to fantastyczny wybór dla firm, które zajmują się marketingiem wysokiej jakości, luksusowych produktów. Dzięki zastosowaniu zaawansowanej powłoki z tworzywa sztucznego, papier z wykończeniem lnianym ma matowe wykończenie z subtelną, wytłaczaną teksturą.

Ta krzyżowa faktura nadaje papierowi natychmiastową atrakcyjność wizualną, przypominając delikatny len - stąd nazwa. Papier z wykończeniem lnianym jest często wykorzystywany w materiałach marketingowych ekskluzywnych restauracji, butików, salonów ślubnych i innych placówek, które skupiają się na drobnych rzeczach w życiu.

6. Postkonsumencki papier makulaturowy

Papier makulaturowy może być doskonałym wyborem dla firm, które kładą nacisk na przyjazność dla środowiska. Papier ten jest wytwarzany z włókien celulozowych wcześniej przetworzonego papieru, kartonu i tektury.

Papier pochodzący z recyklingu jest zazwyczaj bardziej rustykalny i szorstki niż papier produkowany tradycyjnie i zazwyczaj nie jest bielony. Dzięki temu powstaje mocny papier o widocznej włóknistej strukturze i atrakcyjnym, ciemnobrązowym kolorze.

To sprawia, że jest on idealny dla firm, które skupiają się na produktach naturalnych. Jest to nie tylko dobre dla środowiska, ale papier pochodzący z recyklingu może wyróżniać się wśród innych firm, które używają barwionych, w pełni wykończonych produktów papierowych.

Wynik końcowy

Wykorzystaj te produkty papiernicze na swoją korzyść - promuj swoją firmę bardziej efektywnie!

Niezależnie od branży, w której działasz, papierowe materiały marketingowe można ulepszyć, wybierając odpowiedni papier do danego zadania. Jeśli więc tworzysz nową, skoncentrowaną na papierze strategię marketingową, nie zadowalaj się nudnym, zwykłym papierem. Wybierz jeden z powyższych unikalnych rodzajów papieru - i wyróżnij swoją firmę na tle konkurencji.

Masz pytanie? Porozmawiaj z ekspertem z firmy Ironmark, aby pomóc w realizacji kolejnej kampanii marketingowej!